Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

Omlouvám se, ale... Bože, to slint!

Zjednodušující, manipulativní a (znovu se omlouvám) nepříliš dobře napsaný.

0 1
možnosti
Foto

Proč se omlouváte? Dokonce dvakrát. Čtěme, co nás baví - nevím, co jiného vám v reakci napsat (reakci jste asi chtěla, říkám si - jinak byste neměla potřebu se vyjadřovat?) xD....

0 0
možnosti
VS

Vážená autorko a vy, kteří jí tak přikyvujete. Přestaňte konečně psát blogy a zřiďte si školu nebo jak to chcete nazvat podle svých snů. Najděte si pár nadšených lidí bez diagnózy (když se vám nelíbí slovo učitel/ka) a rozjeďte to. Přeju vám hodně úspěchů, a to naprosto upřímě.

1 2
možnosti
Foto

M49a89r21t65i43n 16L84ö63w

9. 7. 2017 17:27

Nase zakony to bohuzel neumoznuji.

0 0
možnosti
Foto

No, konečně někdo s podobným názorem na školský systém.

Dost mě překvapuje, že se zde nevyskytly žádné negativistické komentáře jako u mého článku. Každopádně jsem ale ráda. :-)

A děkujeme za článek.

1 0
možnosti
SN

Děkuji za negativní hodnocení svého příspěvku. Od studentky bohemistiky se zájmy od politiky přes literaturu až po filosofii jazyka si ho velmi vážím. Uvědomuji si, že Vaše zkušenosti se školstvím s výchovou dětí jsou jistě značně hlubší než ty moje.

0 0
možnosti
JS
MB

Učitelstvem jsme v naší rodině přesyceni, ženy ... Nepochybní vzdělanci - příjemní lidé. Každá profese pak deformuje , zážitků kopec. I přijedu za milou tetou na návštěvu - s dětmi , pohyb po zahradě ... Tu se z okna vykloní dobrácká tvář pedagoga a volá - "Miroslave, bude oběd - běž si umýt ruce" ! Říkám, tož teta, vždyť jsem ženatý chlap ... Já vím, já vím ... :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1353x
Jsem zastáncem svobody. Toť vše. Nerada vyplňuji kolonky typu Kdo jste, kým jste a proč jste tím, kým jste. Pracuji pro spolek SvobodaUčení.cz - pokud na nějaké roli přeci jen trváte.

Seznam rubrik