Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Opravdu jsem tak divná?" Někdo řekne, že ne, jiný, že ano. Univerzální odpověď podle mě neexistuje.

0 0
možnosti
Foto

dost Vám rozumím, vážně...i když jsem k Vám onehdá byla jízlivá...já jsem totiž tak solitér, že nejsem schopná být v jakémkoliv sdružení nějakého prosazovaní...mluvim za sebe.

učím...a vidím.Kolikrát se na školu vykašlou, nebo prostě nějak nedokážou splnit takové ty všechny požadavky právě ti hodně chytří a osobnosti...revolta, odchod.. nojono... jenže pak je to právě to těžké, že se na vedoucí pozice a učitelování dostanou často ti plniči ovce se zúženým obzorem...zkrátka vybalancovat kompromis, někde se kousnout a neřešit. Ono obecně tvrdím celkem veřejně...školství má cenu,když žák přerůstá učitele a ten je za to šťastnej... navíc, když učitel ve své osobě přeroste člověka, je to hotová katastrofa. Co my můžem? akorát zanechat pocit okouzlených očí a uší a udělat všechno pro to aby se dotyčný sám a rád k věcem bez frustarce v dospělosti vrátil, chce-li.

3 0
možnosti
Foto

Tento systém nepodporuje solitéry, ale má rád vše co podporuje kolektivismus a slepě poslouchá příkazy volených autorit.

Pro vás by byla tehdy nejlepší volbou škola Sudbury Valley.

http://www.svobodauceni.cz/clanek/deti-se-vzdelavaji-samy-4/

0 0
možnosti

Každý člověk je jedinečný. Je to pozoruhodné, když si vezmete, kolik nás je. Myslím, že nejste vůbec divná, prostě nějak žijete a se školstvím má problémy snad každý mimo robotů. Ve škole učitelský systém nutí děti a mládež, aby se učili nezměrné množství pitmostí, z nichž pak v životě používají třeba 1 promile. Ale o co v životě člověka jde? Hlavně o to, aby byl spokojený, uměl si najít filosofii, která ho udrží ve stavu, kdy neskáče pod vlak, nechlastá, nefetuje, nemusí brát antidepresiva atd. To ale za mých časů nikdo nikoho neučil a myslím, že dnes to bude o něco lepší, ale ne o moc. Děti by měly být učeny, kdo jsou, co to je lidský druh...psychoanalýzu a filosofii, meditovat a jógu, ostatní specializovaně - například dnes se klade důraz na matematiku, ale já si pamatuju, že sjem měl limity, za které jsem se nedostal - a musel jsem to všechno "našprtat", přičemž jsem nevědděl, oč jde a čemu to má sloužit....a tak se je to s kažým oborem, k čemu vám třeba bude v životě, že se naučíte tisíce informací o pavoucích a beruškách, když nebudete zoolog? A tak je to se vším.

1 0
možnosti
Foto

Hezké, ale vaše děti nejste vy. Každý z vás je jiná osobnost s jinou potřebou vést a být veden. Já jsem byla dítě, kterému vše šlo od ruky, naprosto cokoliv, navíc silně ambiciózní. Rodiče mne nechápali, nepodporovali a já si vše musela vybojovat sama. Ano, jsem na sebe pyšná a v době počínající dospělosti a soběstačnosti jsem si vytkla za cíl, že budu své děti podporovat aby to neměly tak těžké jako já. A víte vy co? Narodily se mi úplně jiné osobnosti, než jsem si myslela. Takže koloběh se opakuje a kdoví jak budou svoji rodičovskou roli pojímat za pár let ony.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS